wait لطفا صبر کنید
مجلس شورای اسلامی
| |
ستاد خبری قوه مقننه
صفحه اصلی » سامانه تلفن گویا 132 » پیگیری موارد درخواستی
بازدید:842
0/0 (0)
[1395/02/14]

پیگیری موارد درخواست  

تماس گیرندگانی که مایل به پیگیری پاسخ گزارش های مورد نظر خود هستند 
تماس گیرندگانی که مایل به پیگیری پاسخ گزارش های مورد نظر خود هستند باید پس از بیان موضوع با کارشناس و یا اپراتور سامانه، کد پیگیری دریافت نموده و به تناسب موضوع مطروحه، مدتی بعد ضمن تماس با 132 و ارائه کد پیگیری، پاسخ دستگاه مربوطه به مشکل خود را دریافت نمایند.
یادداشت ها
Parameter:54370!model&191 -LayoutId:191 LayoutNameالگوی متنی کل و اخبار