wait لطفا صبر کنید
مجلس شورای اسلامی
| |
ستاد خبری قوه مقننه
صفحه اصلی » سامانه تلفن گویا 132 » قابلیت های سامانه
بازدید:1809
4/7 (3)
[1395/02/14]

قابلیت های سامانه  

سامانه تلفنی 132 از دو قابلیت برای برقراری ارتباط برخوردار می باشد
 
سامانه تلفنی 132 از دو قابلیت برای برقراری ارتباط برخوردار می باشد:
 
1) ارتباط با اپراتور: تماس گیرندگان به انتخاب خود می توانند در ساعات اداری (8 صبح الی 17عصر) با کارشناسان سامانه به گفتگوی زنده بپردازند و ضمن بهره مندی از نظرات مشاوره ای، با طرح نکات مورد نظر خود و دریافت "کد پیگیری"، امکان دنبال کردن موضوع مورد نظر را نیز بیابند.
 
2) ارتباط هوشمند: تماس گیرندگان می توانند هم در ساعات اداری و هم غیر اداری از طریق ضبط مکالمه، مطالب مورد نظر خود را مطرح تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
 
 
 
 
 
 
· نکات کلیدی برای تماس با سامانه132
 
1) در هر مکان از ایران پهناور می توانید بدون نیاز به گرفتن پیش کد با سامانه ارتباطی 132 ارتباط برقرار فرمائید.
 
2) از تماسهای مکرر با سیستم برای بیان درخواستی که قبلاً بیان نموده اید اجتناب فرمائید؛ زیرا سوابق تماس شما در سیستم موجود می باشد و در صورت تکراری بودن ثبت نمی شود.
 
3) برای تسریع در ارتباط در زمان هایی که صف انتظار تلفن 132 شلوغ می باشد، تماس را ازطریق سیستم ضبط پیام ادامه داده و یا ارتباط را به ساعات دیگر موکول فرمائید.
 
 
 
4) از ذکر موضوعات مختلف در درخواست ها و یا شرح مفصل آن اجتناب فرمائید و صرفا مطالبی را که برای شما مهم می باشد به صورت مختصر بیان نمائید.
یادداشت ها